Thursday 12 September 2013

Persetankan semuanya...

Ya Allah...
Bangun pagi..tiada apa yang dapat kuhitung..
Cuma membilang jari jemari runcing... Dan tersisip di sisi hati.. Alhamdulillah...aku diberi lagi subsidi nyawa oleh-Mu...

Dengusan keluhan aku hamparkan setiap hari...
Mungkin bersyukur...mungkin juga terlalu penat aku bertahan walau tak mampu...
Namun..demi mak ayah...adik2 dan juga dia.. Aku persetankan segalanya... Hati selalu berkata..."pergi mampus r korang semua.." Tp...fitrah aku sebagai manusia.. Biar aku tulikan telinga..biar aku butakan mata hati... Namun..terkilas di dalam.. Seriously...i'm hurt...

Ya Rahman..Ya Rohim..
Kau hembuskanlah berjuta kasih sayang..agar perasaan itu tak kan pernah jauh dari aku...
Agar aku dapat pinjamkan jua rasa bahagia itu bersama mereka dan dia... Aku sayangkan kalian...

Andai dapat ku aturkan segalanya dan menjadikannya bukan mimpi...
Akan aku serahkan apa yang termampu..dan akan aku bentangkan sejadah bahagia..agar dapat kita bersama bahagia dijalanNya..

Mak,ayah,angah,yana,ika n yuni...
Walau jasad dimamah bumi..walau subsidi nyawa ditarik balik..
Aku bersumpah...sayang aku untuk kalian tak ada galang gantinya...

Sayang...
Jujur aku katakan... Hati aku hampir menyerah dek kerana manusia sekelilingmu... 
Aku akui...yang lepas ada kelebihan melebihi ape adanya aku...
Aku tak punya wang berkepuk..aku tak punya kereta mewah tuk membuatkan kau bangga ada aku sebagai teman...ku tak mampu mengikut cara mewahmu..kerana..aku apa adanya aku...
Yang aku ada..cuma..kasih n sayang yang tak terbendung... Aku sayangkan kau dengan apa adanya kau..kerana aku mahukan engkau..bukan dia.. Menitis air mata tiap kali akal mula bertanya...benarkah sayang kau jujur untuk aku??? 


Untuk kalian pemastautin hati..
Aku redha dan bersyukur..
Aku sayangkan kalian..
Aku cintakan kalian...

Cintamatiakuhanyauntukkalian..

No comments:

Post a Comment