Friday 4 October 2013

Penat...but...OMG..aku puas hati..!!!

Hola...!!!
I'm back u'olls...
Huh...harinie sgt2 kepenatan...
Start kuar umah dr kul 11am..then smpai Umah kul 7.30pm..
Huh...kaki smpai cramp siot...
But..what ever it is....aku suka ngan hasil rembatan aku tuk hari nie...
Aku dh dpt boot yg aku nak Selama nie...aku dpt suar jeans askar aku.. N aku siap beli kan lg wallet tuk hubby tercinta...leather hokeh..!!!!
Siap sumer...skali lamsam...around RM 506 ...rabak..!!! But aku puas...
Pas balik...siap blh swimming lg...
Gila kau aku tak pnt...
Skang...badan dh mintak diconnectkan ngan charger..means tilam n bantal r kan...
So esk...bangun pagi...siap2..nk ke Midvalley plak...sesi merembat goddie beg plak....huh...
Untuk kekasih hati beta...cepat lah pulang...
Rindu nk mati nie...

K Lah....nk rest n ready tuk nap2...!!!
Chow..nite2...

No comments:

Post a Comment